רבים שואלים את עצמם - מי הם אותם אלה שכותבים מאמרים, מדוע הם עושים את זה והאם גם אני יכול או צריך לכתוב.
במאמר זה אענה על כל השאלות הללו
מי הם אותם אלה שכותבים מאמרים?
רוב כותבי המאמרים הם אנשים בעלי ידע בתחום שבו הם כותבים, שבוחרים לפרסם את עצמם באמצעות הפצת הידע שלהם. באותה הדרך שבה זמר רוצה לפרסם את עצמו על ידי הוצאת סינגל לרדיו כדי שכולם ישמעו, כך בעלי הידע עושים אותו הדבר.
מה צריך לדעת כדי לכתוב מאמר?
האמת, שלא הרבה מעבר למה שאתה כבר יודע - כל אחד שיש לו ידע מסויים בתחום מסויים, ומעוניין לחלוק אחרים עם הידע שלו, יכול לכתוב מאמר. ד"א, מאמרים שיווקיים באינטרנט הם אינם דומים כלל למאמרים מדעיים המפורסמים כחלק ממחקר אקדמי. מאמרים שיווקיים כתובים על פי רוב בגובה העיניים, מדברים אל קהל היעד ומשתפים ידע בתחום מסויים.
מי יכול לכתוב מאמר?
כל אחד. אם יש לך קצת יותר ידע בתחום מסויים, ואתה מוכן לחלוק אותו עם העולם (או לפחות עם גולשי האינטרנט), אתה יכול, אתה רשאי ואתה מוזמן לכתוב.
על מה אפשר לכתוב מאמר שיווקי?
אפשר לכתוב על כל דבר. כיום, בעידן האינטרנט ועידן המידע, אנשים מחפשים מידע באינטרנט על כל דבר - אנשים מחפשים מידע עסקי, מידע על תחביב שלהם, מידע של - איך עושים משהו וכדומה. לא משנה על מה תבחר לכתוב, תמיד יהיה מישהו שירצה לקרוא על זה. מה שנשאר זה רק לעשות את החיבור בין מחפש המידע למפיץ המידע, אבל אין לך מה לדאוג, לשם כך קיימים אתרי המאמרים, כמו זה.
למה כדאי לכתוב מאמר שיווקי?
כדאי בשל מספר סיבות, כמו יצירת לינקים חיצוניים לצרכי קידום אתרים, אבל שתי הסיבות העיקריות הן - הזרמת תנועה לאתר הכותב (תנועה של אנשים שקראו את המאמר, אהבו את המאמר ורוצים לקבל עוד ממה שיש לכותב לתת), ומיתוג אישי של הכותב במומחה בתחום הכתיבה - אם כתבת מספר מאמרים בנושא של "איך מכינים אוכל תאילנדי", כנראה שאתה מבין בזה יותר מאחרים (שלא כותבים) - כלומר, כנראה שאתה מומחה בתחום.
איך כותבים מאמר שיווקי?
בגדול, שלבי הכתיבה הם : בחירת נושא, ארגון המידע הדרוש למאמר, כתיבה, שכתוב ועריכה, ופרסום המאמר.
בקטן יותר, מפאת הבחירה שלא לסרבל את המאמר, במאמר הבא אפרט על שלבי הכתיבה.
אם אין לך סבלנות, אצלי באתר, בלינק למטה, תוכל למצוא מידע נוסף.
במאמר זה אענה על כל השאלות הללו
מי הם אותם אלה שכותבים מאמרים?
רוב כותבי המאמרים הם אנשים בעלי ידע בתחום שבו הם כותבים, שבוחרים לפרסם את עצמם באמצעות הפצת הידע שלהם. באותה הדרך שבה זמר רוצה לפרסם את עצמו על ידי הוצאת סינגל לרדיו כדי שכולם ישמעו, כך בעלי הידע עושים אותו הדבר.
מה צריך לדעת כדי לכתוב מאמר?
האמת, שלא הרבה מעבר למה שאתה כבר יודע - כל אחד שיש לו ידע מסויים בתחום מסויים, ומעוניין לחלוק אחרים עם הידע שלו, יכול לכתוב מאמר. ד"א, מאמרים שיווקיים באינטרנט הם אינם דומים כלל למאמרים מדעיים המפורסמים כחלק ממחקר אקדמי. מאמרים שיווקיים כתובים על פי רוב בגובה העיניים, מדברים אל קהל היעד ומשתפים ידע בתחום מסויים.
מי יכול לכתוב מאמר?
כל אחד. אם יש לך קצת יותר ידע בתחום מסויים, ואתה מוכן לחלוק אותו עם העולם (או לפחות עם גולשי האינטרנט), אתה יכול, אתה רשאי ואתה מוזמן לכתוב.
על מה אפשר לכתוב מאמר שיווקי?
אפשר לכתוב על כל דבר. כיום, בעידן האינטרנט ועידן המידע, אנשים מחפשים מידע באינטרנט על כל דבר - אנשים מחפשים מידע עסקי, מידע על תחביב שלהם, מידע של - איך עושים משהו וכדומה. לא משנה על מה תבחר לכתוב, תמיד יהיה מישהו שירצה לקרוא על זה. מה שנשאר זה רק לעשות את החיבור בין מחפש המידע למפיץ המידע, אבל אין לך מה לדאוג, לשם כך קיימים אתרי המאמרים, כמו זה.
למה כדאי לכתוב מאמר שיווקי?
כדאי בשל מספר סיבות, כמו יצירת לינקים חיצוניים לצרכי קידום אתרים, אבל שתי הסיבות העיקריות הן - הזרמת תנועה לאתר הכותב (תנועה של אנשים שקראו את המאמר, אהבו את המאמר ורוצים לקבל עוד ממה שיש לכותב לתת), ומיתוג אישי של הכותב במומחה בתחום הכתיבה - אם כתבת מספר מאמרים בנושא של "איך מכינים אוכל תאילנדי", כנראה שאתה מבין בזה יותר מאחרים (שלא כותבים) - כלומר, כנראה שאתה מומחה בתחום.
איך כותבים מאמר שיווקי?
בגדול, שלבי הכתיבה הם : בחירת נושא, ארגון המידע הדרוש למאמר, כתיבה, שכתוב ועריכה, ופרסום המאמר.
בקטן יותר, מפאת הבחירה שלא לסרבל את המאמר, במאמר הבא אפרט על שלבי הכתיבה.
אם אין לך סבלנות, אצלי באתר, בלינק למטה, תוכל למצוא מידע נוסף.
יניב לב ארי
אימון שיווקי לעסקים
מאמן שיווקי, מאמן עסקי ויועץ שיווקי
רוצה לקבל טיפים בנושא שיווק לעסק?
http://www.yanivlevari.com
אימון שיווקי לעסקים
מאמן שיווקי, מאמן עסקי ויועץ שיווקי
רוצה לקבל טיפים בנושא שיווק לעסק?
http://www.yanivlevari.com